torsdag 22 april 2010

Åh fåret shaun, å fåret shaun....

I julklapp fick min son en av sina favorit figurer, Fåret Shaun
Jag började i god tid för att sedan som alltid göra det sista mitt i natten dan innan julafton. Typiskt mig.
Denna gick hem hos honom, och är nu mer grå än vit i pälsen. Garnet är ett obehagligt syntetgarn som suger åt sig smuts.
Efter ett tag frågade sonen om jag inte kunde göra flocken, han ville så gärna ha den. Ni som sett Fåret Shaun vet ju hur många som ingår i flocken. Så jag fick meddela honom att flocken är jag inte intresserad av att göra. Vi kom överens om att jag skulle göra Timmy Lamm till honom istället. Så han flyttar nog in så småningom.
Men så länge får ni hålla till godo med Shaun.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar Fåret Shaun och Timmy Lamm :heart:

    SvaraRadera
  2. hahhahahhaha hela flocken... vadå!!??? Känenr du inte för att göra 567 st till hahahahaha

    SvaraRadera