onsdag 28 april 2010

Till små bebisar 2

En av mina bästa vänner fick en bebis för 2½ vecka sedan.
Självklart måste även han ha kläder så han slipper frysa.
Hon ringde precis, sa att jag var bäst! Då blev jag glad!
Hennes sambo trodde inte riktigt på att jag hade sytt kläderna, men det har jag.

Bebisen måste ju även kunna hänga med mamma och pappa med stil.
Så en hemmasydd sele måste han ju ha. Sydd av mig när min minsta var liten, men axelbanden blev fel så selen har legat och väntat på att bli fixad men nu i snart 2 år. Nu fanns det tillfälle att ta tag i det.
Jag visste att mamman älskar tyget så det kunde inte bli fel.
Så den här selen bor nu mer i Stockholm och ska husera en annan liten bebis.

3 kommentarer:

  1. Jättesnyggt allt som vanligt!!!! Och att nån ringer & säger att man är bäst... vilken lyx!!!

    SvaraRadera
  2. Jätrtesnyggt!! Jag trodde det var M i selen fick titta riktigt noga, det var inte så likt. Men så läste jag texten ;)

    SvaraRadera
  3. Otrpoligt fina!! Älskar färgerna!! Vilen ära för din vän:o)

    SvaraRadera